Denim genbrug

Store tasker er lige mig. Jeg har mange ting i min taske. Nogle vil sige at det er kedelige ting, men jeg synes det er de spændende ting jeg slet ikke kan undvære. Og er der virkelig noget jeg synes er irriterende, så er det hvis tasken bliver for overfyldt og jeg ikke kan finde tingene hurtigt. Og ja, tingene ligger altid nede i bunden, og der er der ikke en lynlås! Derfor besluttede jeg at sy en selv, så fik den lige de mål, udseende og den pris jeg ville have.
Jeg har brugt kasserede cowboybukser, nederdele og skjorter. Den er syet i crazypatchwork efter eget design.
Lommerne fra cowboybukserne har jeg brugt til indvendige lommer, og for at gøre den lidt mere sprælsk, har den flere nuancer.
Der blev også lige til en kosmetikpung. Det skønneste er at det er MIN taske og der er ingen der har en magen til. Desuden bliver ens bag meget mindre, når man går med en stor taske :-)

Kommentarer