Julefrokosten

I nat skal jeg på et tidspunkt være chauffør på spritbussen, har ellers foreslået at man bare kunne sætte sig op på sin kost og flyve hjem, men der blev lovet en stor gentjeneste som jeg ikke kunne sige nej til.

I den anledning kom jeg til at tænke på nogle sjove episoder til julefrokoster i årenes løb, jeg har været til og som jeg vil dele med jer. Bl.a. var der..

- Direktøren der puttede sine sokker i rødvinen for at mærke om den var tempereret..
- Damen som havde knækkede den ene hæl på sin sko, og for at hun skulle gå lige igen, brækkede manden bare den anden hæl af også ..
- Chefen der startede julefrokosten med at uddele en ordentlig balle og det var svært at lade være med at grine, for han havde tabt en tand og brillerne var knækket så der var sat tape henover..
- Kollegaen der flygtede hver gang chefen ville danse, ja det kan vel godt forstås, når tumpens skjorte hang udenfor bukserne og håret langt ned i panden.

Ingen nævnt ingen glemt - men pinligt var det i øjeblikket og bagefter var det rigtigt sjovt - for kan du huske dengang .. haha hvor var det da sjovt

Kommentarer