Kom ikke her og bliv væk

Det er ikke til at se det, hvis man ikke lige ved det,  hvad der er opad eller nedad....

Sådan en hund har jeg åbenbart. I går mødte jeg en stor hund som var bange for min lille coton. Jeg forklarede ejeren at min hund gør ingenting og gerne vil hilse,  hvorpå ejeren sagde: Hunde kommunikerer via øjne og min hund kan ikke se din hunds øjne. Ok - jeg ved godt en coton har meget hår, og derfor har han som regel håret sat op på hovedet, så mange tror han er en hun(d),  men den havde jeg alligevel ikke set komme.


Her gik jeg og troede at hunde brugte alle deres sanser. Da min hund som regel går  forlæns når vi går tur, så det burde vel indikere hvad der er foran og bagud. Jeg er i hvert tilfælde ikke i tvivl om at han spiser med hovedet og leverer ved bagdøren :-)

Så kom ikke her og bliv væk - man kan lære noget nyt hver dag - vel at mærke hvis det er af den rigtige læremester.

Kommentarer