Puder med broderi

Så blev to af vinterens små sysler endelig færdige. Broderierne blev denne gang til puder.


Undervejs kom der små ændringer til i forhold til hvad jeg havde sammensat i tidligere indlæg, men efterhånden som puderne blev til, kunne jeg se at de lyserøde silkebånd som jeg ellers havde lagt frem til den øverste pude, måtte skiftes ud med en bordeauxrød - der var simpelthen ikke nok "skrald" i puden og det gik bare ikke.


Det brune zigzag bånd blev droppet til den grønne pude, det passede ikke til alligevel. Jeg havde også lagt knapper frem til begge puderne, men valgte at sy lynlås i istedet. Knapper er rigtig smarte, men nogle gange ubehagelige at have i ryggen.

Jeg synes resultatet af blandede syteknikker blev godt, og det vil jeg prøve mere af  i de næste projekter jeg skal igang med.




Kommentarer