Røv i begge ender

Her i weekenden har vi været udenbys eller næsten udenlands. Det har været rigtigt hyggeligt og vi har fået "tanket op" på hyggeligt samvær med vores to piger. Skønt. Så kan vi vist godt holde til næste weekend igen .. in our dreams, men så om snart igen.

Nå men når man sådan er udenbys så langt hjemmefra, så overnatter man også. Der stod en stor blød luftmadras til rådighed og så var det bare at pumpe den op. Snild gjort når det bare er at sætte den i stikkontakten. Hold nu op al den nye teknik - og så var det bare at kravle i seng.

Midt om natten var jeg lige oppe og hilse på tisseline (al den cola). Jeg listede stille op i mørket, der var jo ingen grund til at vække alle ved at tænde lys - vel? På vej tilbage troede jeg, at jeg vidste helt nøjagtigt hvor sengen stod - værelset var jo næsten ikke større end luftmadrassen, så hvor svært kunne det være. Jeg satte mig på sengen og lagde mig ned og troede jeg ramte hovedpuden, men Nej! Av for f@nden - jeg kunne nu konstatere, at mit øjemål i mørket virkede ikke. Jeg satte mig for langt ude på madrassen, så jeg tiltede lige over i kontorstolen og slog mit hoved! Det var så her jeg fandt ud af at jeg måske skulle have pumpet noget mere luft i madrassen! Sikke en larm, men heldigvis var der ingen der vågnede. Næste nat sov jeg på sofaen i stuen - jeg skulle ikke risikere at blive smidt af én gang mere.

Så i dag, vel hjemkommen, troede jeg mig i sikkerhed - men nej. Selv om manden var på arbejde, kunne han åbenbart godt smide en sko i hovedet på mig - gad vide hvordan han har fået det installeret. Han er åbenbart noget mere handyman end jeg vidste. I hvert tilfald da jeg åbnede skabet i baggangen for at finde støvsugeren, så fik jeg en sko leveret lige oveni hovedet. Av for f@anden da - hvad sker der lige for mit hoved i dag. Sikke en måde at finde ud af at jeg absolut ikke har røv i begge ender - selvom om nogen måske kunne fristet til at tro det. Det rygte kan hermed aflives på det kraftigste for sikke en hovedpine det har givet.

Kom så med den... sig det nu bare ... jeg har hørt den så mange gange før ..... Skidt med det, det er jo der du tager mindst skade.. jaja men i det mindste har jeg ikke røv i begge ender

Kommentarer