Tankeoverførsel eller hypnose

Kald det bare tankeoverførsel eller hypnose, hvordan jeg gør det -  er min hemmelighed - men det er yderst effektivt!

Image and video hosting by TinyPic

Ja det er noget af en melding, men ikke desto mindre sandt ;) I flere år har jeg ønsket at få nogle store  Dahlia i vores have. Hver gang jeg har nævnt det, er jeg blevet kraftigt nedstemt af min havemand.

Image and video hosting by TinyPic

Det har jeg været lidt ked af, fordi der kan plukkes nogle kæmpe flotte buketter af sådan nogle buske.
Men de skal jo graves op og sættes ind om vinteren, og kom ikke her og bliv væk.

Image and video hosting by TinyPic

Men så skete der noget forunderligt forleden. Min havemand ville lige vise mig nogle rigtig flotte blomster han havde set på nettet. De var simpelthen så flotte, at dem måtte vi bare have.

Image and video hosting by TinyPic

Så nu står der disse 4 flotte dahlia på vores terrasse i krukker, lige til at køre indenfor når frosten kommer. Tankeoverførsel eller hypnose er nu en forunderlig ting.

Kommentarer