Lånemobil afsnit 2

I sidste uge fik jeg den dejlige besked at min telefon var klar til afhentning efter reparation. Så torsdag eftermiddag kørte jeg glad ud i telebutikken og afleverede Klodshans med tak for lån. Da jeg fik min egen telefon igen, oplyste ekspeditient 1 mig om at der var blevet skiftet skærm på min telefon. Undskyld mig, men hvad skulle det være godt for når telefonen ikke kunne multitaske, hvortil ekspedienten 1 svarede at han var ikke teknikker, så det vidste han ikke - ok fair nok.

Glad kørte Tanten hjem og satte sig straks til at indstille telefonen igen. Alt var jo blevet slettet så det var som at få en helt tom telefon. Da jeg så endelig var færdig med at indstille telefonen med de forskellige apps som jeg nu bruger i dagligdagen, ja skulle der jo rigtig hygges når nu jeg ikke havde haft telefonen i 10 dage. Det var så her Tanten fik en brat opvågning!! Telefonen blev ved med at slukke automatisk og jeg kunne ikke tænde telefonen igen. For f@nden da! Det gik hele torsdag aften med.

Fredag ringede jeg til telebutikken, for jeg havde jo en gang tidligere kørt til Storcentret for at aflevere min telefon, hvor der ikke var en lånetelefon til mig. Men ak - da jeg ringede til det nr. der stod på min reklamation, så fik jeg ikke valgmuligheden for afdelingen i Storcentret. Derfor ringede jeg til Esbjerg afd som så venligst skrev en mail til Kolding afd, som så ringede mig op på min datters telefon. Indviklet - ja mon ikke.

Heldigvis var det min papfamiliemedlem og jeg fik besked om at der ville ligge en telefon klar til mig. Et par timer senere stod jeg igen i butikken og det var ekspedient 1 fra dagen i forvejen jeg kom til at tale med. Da jeg forklarede ham situationen, syntes han da også at det var mærkeligt at der var blevet skiftet skærm på min telefon. Sjovt nok, så syntes han ikke at det var mærkeligt dagen før, men da var han jo heller teknikker!

Alt imens jeg stod og talte med ham, blev der serveret en spritny lånetelefon som er nyere end min egen samt et visitkort, så jeg hurtigt kunne komme i kontakt med dem en anden gang. Huha det er godt at kende nogen - så sker der da i det mindste noget! Det blev vel modtaget af os, men vil sige at  ekspedient 1 så lidt eddike ud. Sådan - super service fra Pap.

Så nu venter jeg igen på at få min egen telefon. Denne gang skulle den så bare gerne virke. Man har vel lov at være optimist?! I mellemtiden hygger jeg med en spritny Samsung Galaxy s4.

Kommentarer