Sjove striber

Ja, jeg ved det godt! Jeg burde være den pæne pige der er for gammel til tegneserier...

Image and video hosting by TinyPic
For satan da! Er der nogen der ved, hvordan man placerer en skridttæller.

Image and video hosting by TinyPic
Det er sgu da utroligt at sådan en smuk pige gifter sig med en fodboldspiller der er kendt for sin lave IQ! Jeg kommer aldrig til at forstå hvorfor de største fjolser altid får de mest attraktive kvinder! - Ih, Tak skat..

Image and video hosting by TinyPic
Suk! Hvor er jeg blevet gammel.. Åhhh hvor er jeg træt af min krop.. Det hele hænger. Jeg synes også at jeg er blevet lidt tykkere.. Kan du ikke gi' mig et kompliment.. Dit syn er perfekt..

Image and video hosting by TinyPic
Marcus, nævn et eksempel på menneskets tilpasningsevne.. Min mor har taget 15 kg på og hendes skind passer stadigvæk..


Men NEJ! Jeg elsker sjove striber og sådan er det bare ;-)

Kommentarer