Vi arbejder på sagen

Da vi fjernede græsplænen i haven forrige år, fjernede vi også græsset på det areal uden for hækken, som vi skal holde. Det har siden stået som det nu engang står, nogle græstotter er længere end andre, men vi slår jævnligt græstotterne. Det har vi så bare ikke lige fået gjort her på det sidste, idet vi har arbejdet på højtryk i haven med sten osv. I har selv set hvad vi har opnået og vi synes selv, at vi har hængt hårdt i.

Da jeg derfor på min morgengåtur med hundene blev standset og kom i lettere forhør,  så for der en lille djævel i mig og jeg tænkte; nu er vedkommende da selv ude om det :-)

Efter lidt smalltalk kom spørgsmålet.
"Og hvad skal der så ske med de der totter I har stående. Det ser da ikke særligt kønt ud. I kunne jo da gøre dit og dat".

Som om vi ikke godt selv vidste det og var træt af det??  Nå på med smilet :-)
Tanten: "Sig mig - står du og kritiserer min have" :-)

Så kom det småstammende "Uh ha nej da, men der står jo mælkebøtter"

Tanten: "Nå ja men det er også meningen. De er så kønne når de flyver rundt" :-)

Da vedkommende så kunne mærke, at det ikke rigtig kom nogle vegne "Nå jeg tror jeg vil slå mit græs"

Tanten: "Ja det vil jeg så ikke blande mig i" :-)

Da jeg gik videre kunne jeg mærke latteren boble i maven. Helt godt klaret Tante. I stedet for at blive sur, så valgte du at tacle situationen med humor.

Fej nu lige for egen dør og man skal ikke kaste med sten, når Sten's far er rocker. Hvor mange har prøvet at været ramt af momental sindsyge og væltet en parcelhushave? Ting tager tid! Det er kun os to herhjemme der arbejder på sagen med planlægningen og kun en person der arbejder med det fysiske. Giv os lige lidt albuerum - Vi arbejder på sagen.



Kommentarer

  1. ih altså hende tanten, er en tanteskrap at den gode slags, elsker tanter der ikke lader sig slå ud af andres dårlige karme.

    SvarSlet

Send en kommentar