Kamikaze eller zombie

Den gang jeg var barn/ung var der ikke så mange tv programmer. DR og så 3 tyske. Derfor har jeg set mange krimier, Tatort, Der Alte, Ironside osv. Her til morgen ramte de mig alle på en gang.

Image and video hosting by TinyPic

Den langhårede spottede liget på lang afstand. Øh er det en død flue der sidder på microovnen? Jep! Om det har været en kamikaze kunne jeg ikke se, da liget var kvast, men i hvert fald da jeg tog et stykke køkkenrulle for at fjerne liget, kunne jeg mærke at fluen sprællede. Ergo det var en zombieflue. Om det var lemfældig omgang med lig eller om det var en barmhjertig gerning, fluen døde hurtigt for 2. gang.

Det var godt noget af en skæbne sådan en skide flue fik. Den fik lige færten af nybagte boller der skulle lunes i microovnen. Haps lækker frokost. Fuld speed fremad.  Hvad den ikke lige havde set komme var, at sådan en ovn også har en låge.

Jeg tænker lidt, at det kom bag på den. 

Kommentarer