Juledekorationer 2014

Traditionen tro er der lavet juledekorationer på en alternativ måde. Hvor ville det bare være nemt at lave dekorationer med en masse gran og mos, men alene tanken om evt. svampesporer og irritanter indenfor en hel måned er uoverskuelig for allergikere. 

Image and video hosting by TinyPic 

I jagten på at finde noget nyt dekorationsmateriale, fandt jeg dette skønne fad som vi har arvet fra min mands mormor. Efter jul tror jeg nok da lige at den skal mere i brug og ikke stå bagerst i skabet.

  Image and video hosting by TinyPic

Ligeledes er det med det trekantede fad. Også et arvestykke med sjovt mønster på og supermoderne i 2014.

Image and video hosting by TinyPic

Det runde fad er en genganger fra tidligere år, men men.. se lige de marmorlysestager Tanten har hevet frem fra gemmerne. Engang var de supermoderne, men så røg de ind i skabet. Forleden så jeg et tv program hvor der blev fremhævet at marmor og kobber er in igen - og så følte jeg mig vildt moderne igen ;-)

Image and video hosting by TinyPic

Glasfadet er et arvestykke, altsammen noget der fundet frem for at det ikke skulle ligne dekorationerne fra de tidligere år. Pynten er dog gengangere blot fordelt på anden måde.
  
  Image and video hosting by TinyPic

Lidt genbrug blev det alligevel til, idet jeg ikke kunne nænne at skille denne opsats fra sidste år. Dog får den lov til at stå alene og ikke sammensat i en dekoration. 

Beklager den sene fremvisning af dekorationerne. De blev lavet 2. december men pga. af tekniske nissedrillerier, kunne de først vises i dag. Glædelig december.

Kommentarer