Julenisser og strithår

Da jeg tog disse julenisser op af kassen, tænkte jeg: Hvad i alverden har de mon lavet i årets løb? Sikke noget strithår. Hurtigt fandt jeg en børste frem, og så fik jeg ellers hjælp fra hende den langhårede. Sådan nogle gamle nisser trængte til en makeover.

Før billede
Image and video hosting by TinyPic

Cirkus
Image and video hosting by TinyPic

Sofistikeret
Image and video hosting by TinyPic

Punk
Image and video hosting by TinyPic

Øh kan du se hvad vi har lavet
Image and video hosting by TinyPic

P0p
Image and video hosting by TinyPic

Justin Bieber og hans mor
Image and video hosting by TinyPic

Coton
Image and video hosting by TinyPic

Jeg skal da lige love for,  at der var mange muligheder for sådanne nisser. Slut med morgengarn og velkommen til 2014. Så skulle de bedste arbejdsbetingelser vist være i orden for de travle nisser her i december. 

Kommentarer