I gemmerne

Forleden dag ledte jeg efter nogle kontorartikler. Hallo, hvad fandt jeg så lige der i gemmerne. Mit gamle penalhus fra ruder konges tid. Den har fulgt mig både på Handelsskolen og efterfølgende da jeg læste til Cand. Merc. i Regnskabsvæsen på aftensskolen. 

Image and video hosting by TinyPic

Det er faktisk en gave fra min svigermor, som har lavet mange spændende ting til hele familien, såsom skoletasker, store og små tasker og endda rulamsluffer. Altsammen syet i hånden. Det kræver altså fingerkræfter.

Image and video hosting by TinyPic

Se lige alt det pynt der er lavet på penalhuset. Det er simpelthen så flot håndværk. Og så mine gamle initialer, det er godt nok nogle år siden. Mere personligt kan det da ikke blive. Jeg ved at et eller andet sted i mine gemmer på loftet, ligger der den flotteste boxtaske som var så monster populær i 80'erne. Den er jeg næsten nødt til at lede efter.
Image and video hosting by TinyPic

Jeg har lige givet penalhuset lidt læderfedt, og nu er den flot igen med en masse patina. Nu ligger den der og er parat til når Tanten hopper på skolebænken igen her sidst på måneden. Det bliver så spændende. Jeg glæder mig

Kommentarer