Yndlingsblomster

Jeg ved det godt. Jeg er hårdt ramt. Lige siden vi har købt de 16 pæoner, så har jeg værnet lidt om de to der havde små hvide knopper.

Image and video hosting by TinyPic

Det har stormet og pisket rundt med blomsterne. Faktisk så holdt de "gamle" røde pæoner kun to dage, så var de blæst i stumper og stykker. En rigtig lang næse fik Tanten.

  Image and video hosting by TinyPic

Jeg håber inderligt at disse to får lov til at stå lidt længere. Ellers er det næsten tæt på at jeg må have billedet rammet ind og have stående på mit kontor. Næsten / lige udsprunget pæoner, smukkere bliver det ikke.

Image and video hosting by TinyPic 

Heldigvis er hortensierne ikke så sarte. Da vi købte de opstammede hortensier var de sart lyserøde, men lige nu er de hvide og det er er ikke så tosset, da jeg elsker hvide blomster.

  Image and video hosting by TinyPic

Og denne kæmpe fætter, nogle enkelte blomster er sprunget ud. Den er fyldt med skud som blot venter på mere varme - lige som alle os andre. Fuldt billede af blomsten kommer senere når alle er sprunget ud. Sommer er skøn alligevel - uanset vejret. Man skal være glad for vejret, så længe man bare kan trække det. Hilsen en astmatiker.

Kommentarer