Tequila kage

Jeg er blevet medlem af nogle dejlige grupper på Facebook, så jeg kan blive inspireret til julens dekorationer. Jeg har tjekket min kalender flere gange nu og må konstatere at jeg allerede er langt bagud med at lave juledekorationer. Faktisk så langt bagud at jeg har lidt småstress over det. Det ser ud som om alle andre (pånær jeg) forlængst er færdige med at lave årets juledekorationer ?! Jeg tænker bare, at det gran må være yderst brandfarlig, når vi når julen? Men hvad ved en Tante også om dekorationer med gran? Nej vel ;) Det må jeg hellere lade andre om. Derfor fandt jeg en anden gruppe med bageopskrifter. Uh hvor var der mange lækre bageopskrifter. For at få styr på min stress Over de manglende juledekorationer - så måtte jeg bage - for derefter at trøstespise. Intet mindre kunne gøre det. Man skal udvide sin horisont - hvorfor altid bage det samme? Valget faldt derfor på Tequila kage. Ingredienser: 1 kop sukker, 1 tsk. bagepulver, 1 kop vand, 1 tsk. salt, 1 kop brun sukker, Citronsaft, 4 store æg, nødder, 1 flaske tequila, 2 kopper tørrede frugter. Fremgangsmåde: Smag en kop tequila for at kontrollere kvaliteten. Tag en stor skål, kontrollere tequilaen igen for at være sikker på det er af højeste kvalitet. Tænd for elektrisk mixer. Pisk en kop smør i en stor skål. Tilsæt 1 teskefuld sukker. Pisk igen. På dette punkt er det bedst at sørge for tequilaen stadig er OK. Prøv en anden kop just in case. Sluk for mixereren. Slå 2 æg ud i skålen og smide den tørrede frugt i. Saml frugt op fra gulvet, vask det og kom det i skålen et stykke ad gangen forsøg at tælle dem. Hvis de stegte grut stykker sidder fast i møreraskinen, bare lirke det løs med en trueskrækker, prøve tequila. Dernæst tilsæt 2 kopper salt, eller noget. Tjek tequila. Nu tilsjættes sitronsaft og dine nødder.. Tilføj en skefuld sukker, eller noget. . Uanset hvad du kan finde. Glem ikke at slukke røøøreskaminen. Tek tikillaen tjæn ovnen. Vend kagen 360 grader og prøv ikke at falde forover. Endelig smides skålen gennem vinduet. Tøm tequilaen og tør bordet med katten Velbekomme 😉😂😂😂 #Derskalværepladstillidtspas #deterjosnartjul

Kommentarer