Aldrig før

Aldrig har december været så anderledes som i år. På grund af sygdom i familien og andre udfordringer, har der været vendt op og ned på alt.

ALDRIG FØR HAR JEG:

Købt Julegaverne inden 1. December 
Pyntet op til jul alene
Bagt så mange småkager og lavet så meget konfekt,
 (blot for at aktivere mig selv, når tingene har været værst)
Talt så meget i telefonen
Været berørt af så mange forskellige følelser
 (også dem som jeg ikke anede jeg havde)
Kørt så mange kilometer for at glæde andre
Mødt så mange søde mennesker indenfor sundhedssektoren
(Stor tak til dem)
Været så taknemmelig for at alt gik godt trods alt
Ønsket så meget julefred
Glædet mig sådan til at slappe af og nyde julen

Men som altid når man går gennem en svær tid, så er det de små ting i tilværelsen som betyder allermest. Jeg tænker at det er det som julen i sidste ende skal minde os om - den ene gang om året.

Glædelig jul til jer alle
Kærligst Tanten









Kommentarer