Bøger på ønskelisten

Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg har stor hang til bøger. Jeg elsker bøger og har skabe fyldt med dem og alligevel falder jeg altid over nogle bøger, som jeg bare må eje. Som nu nedenstående.

Image and video hosting by TinyPic 
Jeg ville elske at have sådan en gæstebog liggende på toilettet.
Image and video hosting by TinyPic
Jeg har smugkigget på nogle af siderne, og jeg kan allerede nu forudsige at det virkelig kunne gå hen og bliver det helt store hit.

Image and video hosting by TinyPic
En anden bog som også har fanget min opmærksomhed er Toiletpapirfoldning. Smukt og dekorativ, som taget direkte ud af mit eget badeværelse, ud fra fliserne at dømme.

Begge bøger er lige i Tantens ånd, men der er virkelig bare et stort problem og derfor har jeg været nødsaget til at sætte dem på min ønskeliste til en anden god gang. Men kun af rent lavpraktiske   årsager!  Toiletkøen ville simpelthen blive alt for lang.  Shit happens.

Kommentarer