Positive mennesker smitter

I februar var jeg så heldig at blive inviteret med på malekursus. Jeg havde ikke malet i et par år, så det var en kærkommen lejlighed til at få penslerne støvet af igen. Og hvilken dejlig dag det blev! I hyggeligt samvær med søde mennesker og en fantastisk positiv og inspirerende underviser.

Image and video hosting by TinyPic

Vi lærte at male ud fra devisen: intet er forkert og alt er tilladt, samt blev præsenteret for et utal af teknikker - nye som gamle. Det har derfor taget mig et stykke tid at færdiggøre malerierne, for der var lige nogle grænser der skulle overskrides samt nogle synsvinkler der skulle flyttes.

Image and video hosting by TinyPic

Alene det at skulle male udenfor sin normale komfortzone og give slip på det "pæne" har virkeligt været svært for mig. Det har ikke været let, men det skal jeg arbejde videre med. Jeg har nogle ideer, som jeg skal have prøvet af på nogle af mine eksisterende malerier, som er "døde". Og jeg må indrømme - det har faktisk været en befriende måde at arbejde på - og har givet mig inspiration til at male påny.

Positive mennesker smitter.


Kommentarer