Hjerter af gamle blonder

Den største og bedste udfordring for mig er, når jeg kan lave noget kreativt af genbrug og gerne sammensat til noget som det ikke har været brugt til før.

Min familie og venner er gode at have en pose kasseret tøj, tasker eller stof med til mig, når de kommer på besøg. Det er faktisk den bedste værtindegave jeg kan få. De må hjertensgerne komme uden, men hvor er det skønt at de tænker på mig.

Mit kreativ skab bugner efterhånden af gamle symærker, knapper og skønne stoffer. Nedenstående billede viser, hvad der kom ud af sådan en lykkepose.


I dette tilfælde er det nogle gamle BH'er fyldt med blonder. Blonderne blev klippet fra og syet på nogle hjerter. De er desuden pyntet med perler, bomuldsgarn og satinbånd.

Jeg har givet dem tilbage idag til rette ejermand og de hænger nu på en troldegren i loftet og pynter.

Kommentarer