At græde af grin

Når to tøser er alene hjemme må der bare ske noget. Ergo tog vi i biografen. Valget stod mellem Sover Dolly på ryggen, Marie Krøyer, Talenttyven eller Ted. Efter at have set trailerne var vi ikke i tvivl - vi måtte se Ted.

Spændte indtog vi pladserne i biografen. Ok havde ikke lige tjekket aldersgrænsen på filmen, men undrede mig over hvor mange børn der var i salen.Her gik jeg og troede det var nok en voksenfilm.  Nå men det må jo være op til den enkelte forælder hvad børnene skal se.

Men jeg kom til at sidde ved siden af en lille gut på ca. 11 år. Lad mig bare sige det sådan. Det var hele billetten værd. At tage sin søn med i bio for at se denne film, er nok bare et led i opdragelsen for en far. Drengen fik lært hvad livet handler om  lige fra et dyt i bamsen til bare bryster. Det var lige fra wow til endnu mere wow. Haha hans horisont blev udvidet den første time af filmen, men i slutningen af filmen blev det lidt sørgeligt da bamsen kom til skade. Så kom tårene også frem hos den lille mand. Det var bare den helt store følelsesmæssige tur. Heldigvis blev bamsen rask ingen.

Det er længe siden jeg har set så sjov en film. Jeg var helt solgt og jeg græd af grin. Den passede fint til vores småsyge humor. Men hellere syg humor end humørsyg. Jeg havde på forhånd advaret min datter om, at jeg nok kom til at grine de forkerte steder i filmen, så hun måtte bære over med mig.




Kommentarer