En mandagsmodel

Kan hun blogge fra mobilen.. Tja måske - vi prøver. Den bærbare er stået af og jeg venter stadig på et mirakel mht. evt. køb af nyt udstyr. Går prisen ned.. kommer der en bedre model.. eller bliver det snart jul.. kan grise flyve..

Mulighederne er mange eller i realiteten ganske få. Det kan kun blive bedre end den skodpc jeg lige har aflivet. Fra dag et har der været problemer med den. Den er blevet lavet flere gange og alligevel har den ikke kørt optimalt.

Nu er der så måske nogle der tænker - kvinder og telnik. Men nej. Husets superbrugere har også forsøgt sig og har forlængst givet op. Tilbage sidder jeg så med min stædighed og insisterer på at pc'en skal virke.

Lidt dumt for jeg har jo tabt kampen. Nu er tiden kommet til at indse at det er en mandagsmodel. Og sådan en virker kun en dag om ugen nemlig om mandagen. Men da det er mandag i dag og pc'en har draget sit sidste suk, så har jeg nu erkendt at det for evigt er slut.

Slut med nedbrud midt i en spændende søgning på Google, slut med uendelige ventetider på facebook, slut med sort skærm.

Goddag til nye tider (hvornår de så end kommer) goddag til lækker I-pad som jeg kan bruge til alt muligt uden det tager hundrede år og en gammel madpakke blot for at få skidtet til at virke.

I mellemtiden må jeg bruge telefonen og håbe på at jeg ikke løber tør for abonnement. For the show must go on. Næste indlæg er der måske ligefrem billeder på.

En klog EDB kyndig sagde engang til mig. Learning by NOT doing. Det vil jeg sætte til side og kaste mig ud i kunsten som ny superbruger i mobilblogging. Og så må vi se om hvordan det går - døm selv.

Kommentarer