Paradishaven II

 
Lige lidt mere fra Paradishaven. Jeg må tilstå at jeg er meget begejstret for stedet. Et godt navn til så smukt et sted. Med løbende renovering og vedligehold kan det kun blive endnu smukkere.
 


Jeg synes specielt godt om de små skilte ved alle træerne. Så kan man sammenligne med den størrelse vore egne planter har hjemme i haven.



Det her er bare så meget større og anderledes, at man ikke kan tro, at man faktisk står i en skov i Danmark.


Her blev vi lidt inspireret af stenene til vores "nye" have. Vi blev hurtigt enige om, at de behøvede vist ikke at være SÅ store.
 
 
Jeg bliver facineret af alle de farver der er i naturen om efteråret. Tænk at vi har 4 årstider med forskellige farver. Hvordan ville dette se ud en sommerdag eller en vinterdag med sne.
 
 
Det var ikke svært at kravle op på toppen - det var svært at finde den rigtige vej ned, så man ikke tog det frie fald.
 
 
Sådan en sten her gad jeg godt at have i haven, den er rigtig spændende, men nok ikke til salg..
 
 
En spændende og anderledes oase, kan helt klart anbefales både for voksne og børn. Yderligere oplysninger kan ses her: Paradishaven Hesede Skov


Kommentarer