Hæklet tørklæde

Så blev jeg da langt om længe færdig med mit tørklæde. Ikke fordi mønstret er svært, men fordi min dumme nakke ikke kan holde til at hækle i ret lang tid af gangen.  Tænk al det dejlige håndarbejde jeg kunne lave..

Image and video hosting by TinyPic 

Da jeg var halvvejs med arbejdet havde jeg min mor på besøg. Da hun altid har lavet oceaner af håndarbejde spørger hun altid ind til hvad jeg har gang i. Det skal lige siges at hun desværre er svagtseende, men det gør ikke hendes interesse mindre, hun skal bare lige mærke... Da det er sort garn og svært for hende at se, troede hun i første omgang at det var et gardin :-)  Haha det fik vi meget sjovt ud af :-)

  Image and video hosting by TinyPic

Men lagt ud på et bord så ligner det også et gardin. Det er nok derfra jeg har det med at ting er sjove at anvende på en anden måde end oprindeligt tiltænkt.

Mønstret er fra Drops og kan ses her: http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=3455&lang=u. Mon ikke jeg skulle kigge på deres hjemmeside endnu engang for ny inspiration.


Kommentarer