For åbent tæppe

Vi har fået nogle løse ender knyttet her i løbet af sommeren. Plantet nogle bede færdige, fået malet al træværket på huset, fået sat de nedtagne ledninger op igen (nedtaget så der ikke kom maling på dem), fået plænen renset for ukrudt og fået klippet hækken, og endda fået vasket vinduer ovenpå alt det støveri.

Det har faktisk været ren svir med gode resultater på det seneste. Lige vand på Tantens mølle. Jeg elsker når projekter er vel overstået. Elsker når jeg er tilfreds med resultaterne af hårdt arbejde. Sådan er jeg bare. Fed følelse :)

Når man så er sunken ned i havemøblerne, og tror man skal til at nyde tilværelsen.... så opdager man pludselig, at bagboen har fældet et træ, som har udgjort det for en ikke-eksisterende hæk imellem os. Dvs. nu har vi frit udsyn fra vores terrasse til bagboens terrasse - og endnu værre nu skal Tanten virkelig til at tænke sig om, når hun færdes i huset :(

Slut med at tisse for åben dør - det skal lige indskydes at selv om jeg lukker døren, så har vi hunde der følger efter os, og de skubber døren op, smyger sig lige ind under knæene med høj haleføring, mens man sidder på tønden. Sådan er cotoner. Det er så lækkert ;)

Endvidere slut med at løbe spidsrod fra badeværelset til soveværelset med håndklæde flagrende efter sig. Jeg kæmper stadig en indædt kamp om at få håndklæderne til bedre at kunne nå. Slut med at ligge og læse for åbent vindue/gardiner i de lyse nætter. Det har ellers været så fedt :)

Det skal nok smutte for mig en af dagene, og så må det bare være sådan. Men en ting er helt sikkert. Vi skal på jagt efter en hurtigt voksende busk. Der er vel grænser for hvad man kan/skal dele med andre.

Kommentarer