Julestress

Som nævnt i sidste indlæg har jeg allerede lidt julestress. Iflg diverse grupper på facebook er jeg faktisk langt bagud i juledansen. Det kan synes som om facebookbrugerne kappes om at komme først med deres flotte resultater. 

Jeg tror nu, at jeg har luret dem! Det er garanteret billeder fra sidste jul, de smækker op, bare for at vise at de og deres familier har helt styr på tilværelsen. Fint skal det være - men kan selerne bære?! 

Image and video hosting by TinyPic

Lige nu føler jeg, at jeg står midt i orkanens øje. Tingene hvirvler rundt om mig, og selv om jeg virkelig forsøger at se positivt på de "små ukurante pakker" som livet smider efter mig nu, så klamrer jeg mig ufortrødent til min tidsplan. 

Jeg indrømmer da blankt, at jeg HAR tjekket kalenderen flere gange for at se, om det nu var mig der var bagud. Derfor har jeg panikket og skyndt mig at lave en adventskrans. Men som altid har jeg rigtig svært ved at vurdere om den er overpyntet eller ej? I ved jo, at jeg synes "Less is more".

Argh den julestress!


Kommentarer